האיש בקצה המנהרה: אהרון רזאל באלבום עשירי וחדש • האזינו

אשר גרייבר 3 Comment on האיש בקצה המנהרה: אהרון רזאל באלבום עשירי וחדש • האזינו
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אם היו מבקשים מאהרון רזאל לפני עשרים וחמש לנסות להעריך את העתיד המוזיקלי שלו, ספק אם הוא היה קרוב להערכת המציאות.

רזאל (40) נחשב כיום לאחד היוצרים הפוריים ביותר בתחום המוזיקה היהודית. מאז ימי צפת הצבעוניים ואלבום הסנה הבוער הגיע אהרון למחוזות ושיאים מוזיקליים מרשימים.

כיום, משקיע אהרון את ימיו בתורה, לומד בכולל בכל בוקר, לכן אולי, הפך אלבומו הקודם קבעתי את מושבי בבית המדרש שהוקדש לעולם התורה, לאלבום חובה בכל בית תורני. כעת, באלבום החדש מתפנה אהרון לדבר בגובה העיניים עם מי שלא זכה, עדיין, להסתופף בהיכלי התורה, ישראלים וישראליות שמתעניינים לשמוע אמת מוזיקלית מקורית.

האיש בקצה המנהרה, הוא אלבום שמדבר עם עם-ישראל, באמצעות טקסטים מקוריים ואישיים של אהרון. "האלבום הזה" הוא מספר "נולד מכל מיני תובנות ותורות חסידיות שליוו את חיי ונתנו לי כח בעבודת השם".

באלבום העשירי חוזר רזאל לימים הראשונים שלו במוזיקה בצפת. שם בין הסמטאות, פגש לראשונה מושגים כמו 'התלהבות בעבודת ה' ותורות חסידיות של ר' שלמה קרליבך. הם שהביאו אותו בין השאר, לכתוב פנייה אישית מוזיקלית, לאח הקרוב שצריך רק שקל, שמבקש אש להדליק ניצוץ.

האזינו:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    איזה שיר יפה ואמיתי כ"כ!!

  2. 1

    אתה גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אין עליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!